sâmbătă, 9 aprilie 2011

Blue Deliria - sweet goth

Cand am cunoscut-o, Sorina era pleostita si apatica. Mai tarziu am aflat de ce, avea legatura cu aerul conditionat din cladirea care gazduia I made this! care a chinuit-o rau de tot. Si am aflat cum e de fapt: calda si prietenoasa, cu chef de povesti si cu muzici faine in suflet. Dar inainte de a o vedea pe ea, ochii si sufletul mi s-au oprit la bijuteriile ei. Ale lor, de fapt, sotul ei creeaza lucruri minunate, foarte elaborate si originale. Creatiile lor se imbina frumos undeva intre goth si sweet. Matase, dantela, negru, contrast. Dar si flori, cane-uri frumos impletite in buchete devenite medalioane. De la ultimul targ la care am fost impreuna, am plecat un pic trista pentru ca ne-am adunat si am uitat sa imi cumpar de la ei unul dintre medalioanele skull care mie imi plac la nebunie.Dar tot mi-l iau eu :D Cred ca acesta este unul dintre lucrurile care imi plac cel mai mult la handmade: faptul ca omi faini imi apar in drum si imi bucura sufletul si ochii si imi raman aproape. Cuvintele descriu greu universul minunat care se numeste Blue-Deliria. Va rog sa va plimbati pe blogul lor si sa va lasati mintea si imaginatia sa cutreiere pe taramurile din povestile spuse de bijuteriile lor.





Niciun comentariu: