miercuri, 15 decembrie 2010

Chain my heart in blues

She saw it in the grass. Blue sparkles. Her eyes sparkled back, like a game they were playing. She picked it up carefully, cleaned it, caressed it, smiled and put it in her pocket. When she got home, she gave it to me: I found it in the grass. I felt sorry for it... it was all dusty... so I thought you'll make it pretty again. Had this piece in one of my boxes for several months. Last night I found its right use. It just fitted there, in the middle of all those chains. Like it was supposed to be there.

Another chain contest entry. Chains and a beautiful pendant my daughter found in the park.

L-a vazut in iarba. Licariri albastre. Ochii ei au sclipit la randul lor, ca si cand ar fi jucat un joc. L-a ridicat cu grija, l-a curatat, mangaiat, a zambit si l-a pus in buzunar. Cand a ajuns acasa mi l-a intins mie: L-am gasit in iarba. Mi-a parut rau pentru el... era plin de praf... asa ca m-am gandit ca tu il vei face frumos iar. Il tin in una din cutiile mele de cateva luni. Noaptea trecuta i-am gasit locul. Pur si simplu era facuta sa stea acolo, in mijlocul lanturilor. Ca si cum ar fi trebuit sa fie acolo.

Inca o piesa pentru inlantuirile inzauate. Lanturi si un medalion minunat pe care l-a gasit fiica mea in parc.



2 comentarii:

Florentina spunea...

Sarbatori fericite !

Ankhu spunea...

Multumes, Florentina. Si tie un an nou minunat