sâmbătă, 18 decembrie 2010

Saptamana premiilor

Saptamana aceasta a fost saptamana premiilor pentru mine. Colierul meu din zale de lut polimeric a castigat premiul Ioanei la concursul inspirat de munca ei pe CDB care a devenit in timp foarte scurt forumul meu de suflet. A fost o bucurie imensa, pentru ca admir munca Ioanei si acum ca am incercat sa lucrez cu zale, am realizat cat de greu este. Promit sa reiau incercarile cat de curand si sa incerc acel chainmaille pe care il tot promit. Colierul a fost creat pentru acest concurs. Inca nu stiu in ce consta premiul, e o surpriza

Al doilea premiu a aparut astazi. Azi a fost o zi tare gri. Nu stiu din ce cauza. Poate pentru ca sunt foarte obosita. Poate pentru ca e Craciunul chiar aici, se apropie atat de repede si eu inca nu am pregatit nimic. Poate pentru ca mi-e ingrozitor de dor de cateva persoane si desi vorbim zilnic... Draga Internetule, mi-ai adus atati omi faini in suflet... nu vrei sa ii sponsorizezi cu bilete de avion ? :P Sa revenim...tristetile acum sunt puse deoparte si inchise in cufarul cu cheie mare si grea. Si desi se zbat sa rupa lacatul, nu le dau voie. Al doilea premiu e minunat. Si vine de la o alta creatoare pe care o iubesc. Pnetru ca sufletul ei e atat de pur incat papusile ei aduc candoare si zambete. Trebuie sa ai multa dragoste in tine sa poti crea asa ceva. Draga Adela , cadoul de la tine va impodobi Craciunul nostru. Si toate cele care vor urma. Multumesc frumos pentru ca mi-ai alungat griul zilei de azi

Niciun comentariu: