duminică, 23 ianuarie 2011

I'm not flawless

Bratara asta are o poveste lunga. Baza e facuta de cateva luni, dar mi s-a parut prea simpla si nu am vrut sa o postez asa. Tot de ceva vreme facusem floarea din ruffles, mai mult din joaca. Ieri au ajuns din intamplare una langa alta si ... a fost dragoste. Dupa ce am prins floarea pe bratara, am observat ca are o mica crapatura pe petala de deasupra. Imi era usor sa acopar crapatura, dar am decis sa o las asa, pentru ca asta ne face unici si minunati. Defectele. Nu m-am decis inca daca o sa o pun in vanzare sau nu, deocamdata ma bucur ca o am, sa imi aminteasca ca nu sunt fara defecte si ca asta ESTE un lucru bun

Lut polimeric, o perla de sticla si o margeluta tot din sticla. Diametrul: 6,5 cm

This bracelet has a long story. I made the base a few months ago, but I thought it was too simple and did not want to post it like that. Also some time ago I made the ruffles flower, mostly just by playing. Yesterday they ended up next to each other and... it was love. After I attached the flower to the bracelet, I noticed it has a small fissure on the upper petal. Easy for me to cover it up, but I decided to leave it like that because this is what makes us all unique and wonderful. Flaws. Haven't decided yet if I will sell it or not, for the moment I'm enjoying having it around, reminding me that I'm not flawless and that IS a good thing

Polymer clay, a glass pearl and a small bead, also glass. Diam: 6,5 cm





It's own music.

Niciun comentariu: