luni, 6 iunie 2011

Saptamana cu emotii

A trecut o saptamana plina de bucurii. Intai am fost Designerul Saptamanii pe CDB. Apoi am fost la primul targ in alt oras decat cel de bastina. Am cunoscut omi minunati, am primit atat feedback pozitiv incat mi-au dat lacrimile de vreo doua ori de drag si emotie. "Am venit pana aici pentru ca am citit pe blog ca veti fi aici si am vrut sa va cunosc" Orice bariera a picat si i-am multumit domnisoarei printr-o imbratisare. Si nu mi-am ascuns prea bine emotia :))
Iar azi am aflat ca cerceii mei cu pene au castigat concursul Pene/Pasari organizat de Loja Designerilor de Bijuterii pe Facebook. Va multumesc pentru Like-uri.
Saptamana aceasta care a trecut a venit exact cand trebuia: intr-o perioada de intrebari si de cautari. Sa continui ? Sa ma opresc? E ok ce fac? Incotro sa ma indrept? Daca nu sunt buna la asta? Daca sunt doar un alt insirator de margele care nu reuseste sa transmita nimic? Viata iti pune in cale multe piedici. Secretul e in a merge mai departe. Pentru ca atunci se intampla mici minuni care te fac sa intelegi ca nu lupti. Doar castigi.
Va multumesc ca mi-ati fost mereu aproape. Si ca imi oferiti momente ca aceasta. Clipe in care lacrimile curg in voie. De bucurie si de drag.


Un comentariu:

Moni Kozi spunea...

Ce frumos le insiri... vorbe, margele... ma bucur pentru tine ca ai avut parte de bine! La mai mult!