duminică, 26 iunie 2011

Din urma pentru maine

Ma simt vinovata oarecum. Viata mea a luat o turnira atat de frumoasa, s-au intamplat atatea lucruri minunate si nu am apucat sa scriu despre ele. Sunt intr-un moment in care curg ideile si parca mainile nu se misca destul de repede pentru tot ce as vrea sa fac. Imi notez, pe foi de hartie gasite prin poseta, desenez ideile si gandurile, ca sa nu le pierd prin negurile amestecaturilor din capul meu. Se nasc idei, se nasc flori, omidutele devin fluturi. Si e frumos si bine. Copiii sunt in vacanta, dimineti lenese, cu timp de cafea si zambete somnoroase. Invarteala in bucatarie, cu maimuta pe post de ajutor de bucatar, rasete si faina pe obraji. Carti, teme, calculatoare. Vacantele sunt o bucurie. Si lucrul. Polimerul care prinde forme visate. Bratarile late care imi bucura fiecare simt. Privirile zambitoare care se indreapta spre ele cand le port. Colierele vesele. E vara in tot ce se intampla. Corturi si miros de foc de tabara. Imi afund fata in haine si vad focul de tabara, chitarile vesele sau triste, omii faini luminati de flacari.
Si apoi restul. O mana de omi dragi care au decis ca trebuie promovat handmade-ul. Aici la noi acasa. Schite de workshop-uri, idei, rasete. Caldura unui grup legat de aceleasi pasiuni. Siguranta umarului de langa al tau. Se leaga frumos. In liniste, cu fire puternice. Se tese o scara. Cu margele, polimer, sarma, pictura, inspiratie, arta, cusaturi, impletituri de vise vesele. Unde va duce ? Urmariti-ne si veti afla.

Si pentru ca vorbim de fluturi si vise, o piesa care imi e draga mie

Niciun comentariu: