joi, 30 septembrie 2010

Colorful

I'm listening to Muse - Plug in baby. This means I'm either mad or sad. Or just in a mood of Matthew's voice soothing my ways. My eyes stumbled on this bracelet I made a week ago, at the fair. It needs more love, I thought. All those colors are like the ups and downs of my days. Dark, then bright. They make me feel just la Bellamy does: calm and happy. There's no story behind this one, just music. Just the soundtrack of any usual day: Muse

Ascult Muse - Plug in baby. Asta inseamna ca sunt sau nervoasa sau trista. Sau doar am chef ca vocea lui Matthew sa ma linisteasca. Ochii mi-au cazut pe bratara aceasta pe care am facut acuma o saptamana, la targ. Are nevoie de mai multa dragoste, m-am gandit. Toate acele culori sunt ca si suisurile si coborasurile zilelor mele. Intunecate, apoi luminoase. Ma fac sa ma simt asa cum Bellamy ma face sa ma simt: calma si fericita. Nu este nici o poveste in spatele acestei bratari, doar muzica. Doar coloana sonora a oricari zile obisnuite: Muse







Niciun comentariu: