marți, 12 iulie 2011

Concurs in luna mea a cadourilor

Iulie la noi este luna cadourilor. Incepem astazi, 12 iulie, cu ziua filui meu. (La multi ani !). Apoi in 18 iulie este ziua maimutei mele. Iar la urma (hahaha, soarta) sunt eu. In 24 iulie. Doi raci si o leoaica. HA!

Astfel s-a nascut concursul acesta.

Regulile sunt simple. Tot ce aveti de facut este sa dati LIKE la pagina insir-te-margarite pe Facebook si sa fiti follower al blogului insir-te-margarite si sa lasati un mesaj pe pagina prin care sa imi spuneti care dintre bijuteriile mele va plac si de ce. Daca puneti si poza bijuteriei respective este minunat. Va rog ca in postarea de pe Facebook sa imi spuneti care este id-ul cu care sunteti follower la blog. In cazul in care doriti sa lasati comentariul aici, este bine, dar sa imi spuneti care este nick-ul pe care il folositi pe Facebook.

Vor fi doua premii: unul prin random.org care ma va ajuta sa trag la sorti un castigator (in cazul mesajelor de pe blog, le voi introduce in lista si pe ele, desigur) si unul pentru comentariul cu cele mai multe like-uri pe Facebook.

Premiile:




5 comentarii:

Unknown spunea...

este superb colierul :)

copilarim spunea...

La multi ani :D!! si my mom tot pe 24 e nascuta:)!! Ce tare!!:P

Camelia M. spunea...

LA MULTI ANI TUTUROR SARBATORITILOR LUNII! (si eu sunt tot leu :D)

Frumoasa idee cu acest concurs!

Anonim spunea...

Ana Z.
Succes concurentilor,
iar voua bafta la sarbatorit!La multi ani.1

fotograf nunta ramona spunea...

frumos colierul!