sâmbătă, 26 martie 2011

Eco handmade expo - prin ochii mei

Initial am vrut sa fie "prin sufletul meu" dar cred ca e mai bine sa incerc sa fiu cat mai obiectiva. Atata cat se poate

Ideea expozitiei e minunata. Sper ca in curand sa se intample ceva care sa se ridice la ceea ce trebuia sa fie aceasta expozitie. Din pacate origanizatorii au considerat-o o umplutura, o "chestie" care se petrecea acolo. Pacat, pentru ca multi dintre noi ne-am pregatit serios pentru zilele acestea. Daca ne-ati chemat si ati dorit sa colaborati cu noi si sa fim parte a Saptamanii Pamantului, trebuia sa ne tratati ca atare. Eu nu pot decat sa imi cer scuze de la cei care si-au dorit sa participe la workshopuri si sa promit ca foarte curand se vor tine. Intr-un spatiu mai cald si mai calm, intr-o atmosfera potrivita si organizate de noi.

Continui sa sustin ca Mall-ul nu este o locatie buna pentru un Targ/Expozitie handmade. Nu ma refer la vanzari, au fost relativ (doar relativ) ok. Am expus in cea mai aglomerata zi pe care a trait-o Mall-ul - aniversarea de 1 an. Si ... nu am simtit. In principiu, nu as vrea sa imi modific stilul ca sa expun si sa vand la Mall. Prefer sa mi-l pastrez si sa pastram locatia cunoscuta, sau alte locatii potrivite noua. Nu am regasit de data asta nici atmosfera (desi am ras si acum, mult chiar... dar nu ne-am simtit in largul nostru), nici starea aceea de bine. Si nu a fost doar parerea mea.

Paragraf in afara contextului si a postului: Am ramas uluita de cate fete am vazut ca merg la baie si nu se spala pe maini dupa. Dragele mele, degeaba va puneti o stcla de parfum pe voi, degeaba va rujati, degeaba va coafati. Daca nu aveti acel minim de igiena... o sa inceapa sa puta la un moment dat. Am ras cu lacrimi cand am vazut doua pitzi scrise bine, coafate de seara cand erau in jeansi si pantofi sport, care au iesit de la toaleta si in loc sa se spele pe maini au inceput sa isi faca poze in oglinda cu telefonul. DA! Am suferit ca nu aveam o camera de filmat. Cred ca s-ar putea face un studiu pitipongesc in toaletele Mall-urilor. Pe bune.

In concluzie: Am incercat sa facem expozitia asta a noastra si nu prea am reusit. Eu inteleg regulile, dar in clipa in care imi pui restrictii chiar si legate de fata de masa pe care TREBUIE sa o folosesc, ma strang in mine si ma pierzi. Daca tot vrei sa ma limitezi la fata TA de masa, atunci ofera-mi o culoare care sa se potriveasca unei expozitii handmade. Un visiniu inchis si tern, culoare de draperie de spital, nu este potrivita. Daca tot ati mai organizat expozitii/ targuri handmade, ar trebui sa aveti deja experienta si sa stiti cum sta treaba. E doar parerea mea.

A fost si de bine. Am cunoscut omi faini (da, iar, ca asta face handmade-ul, iti aduce omi faini) si ma bucur mult ca i-am cunoscut. Am facut haz de necaz si ne-am destins. Am primit cateva aprecieri care m-au facut sa zambesc pentru ca au fost neasteptate. Mi s-a confirmat ca trebuie sa fac cercei. Multi. Deja am o gramada de idei de cercei, mai trebuie timp sa imi pun ideile in aplicare.

Astazi e soare. Sper ca imi voi scutura starea asta de pe neuron si voi reusi sa imi revin. Celor care astazi planteaza pomi si celor care ajuta la ecologizarea malului Muresului: spor la lucru si multa veselie. Si vreme buna, desigur. Eu voi planta la noi in curte, impreuna cu copiii mei.

And remember: TEA is important! (Cum stie Emilie sa descrie tot in 3 cuvinte)

Niciun comentariu: