joi, 24 martie 2011

Expo handmade eco - Day 1

M-am bucurat sa vad lumea entuziasmata de ceea ce urma sa se intample. Abia asteptam sa ne intindem la workshopuri si sa povestim si sa invatam lumea ca frumosul poate sa zaca chiar in cosul de gunoi de multe ori. Ca putem sa ne iubim planeta, sa o respectam si in acelasi timp sa cream bijuterii sau obiecte de decor sau multe alte obiecte practice. Lumea a venit pregatita, cu entuziasm si cu zambetul pe buze. Din pacate... nu s-a intamplat nimic. Workshopurile au fost considerate un fel de umplutura de catre organizatori, cred, din moment ce nu li s-a parut important nici macar sa isi ceara scuze ca si-au dat cu stangul in dreptul si nu am mai avut unde si cum sa tinem workshopurile. Imi cer eu scuze fata de toti cei care au venit pana la Atrium Mall numai pentru asta. Promit ca in curand se vor tine aceste workshopuri, intr-un cadru mai prietenos fata de handmade. Ca o nota adusa organizatorilor Saptamanii Pamantului: nu ii poti multumi pe toti, dar atunci cand 4 oameni vin pregatiti sa faca ceva frumos si voi ii tratati si spatele si cu indiferenta, nu veti primi multumiri. Cand am plecat de la Mall cineva mi-a spus "Felicitari" Pentru ce ? Pentru ca mi-am expus produsele ? Asta pot sa fac oricand, in 10 minute. Dar multumesc. As fi meritat felicitari pentru un workshop reusit.

( #endofrant as scrie pe twitter.)

Partea buna a fost ca am vazut multa lume interesata de workshopuri. Am vazut multa lume care a venit acolo doar pentru workshopuri. Nu pentru tragerea la sorti, nu pentru Mandinga (un Mall nu va fi niciodata un loc potrivit pentru un concert. Si acum mai simt bass-ul si tobele care se loveau in cupola, reveneau in pereti si apoi ne loveau in moalele capului cu o forta intreita. Nu contest calitatile muzicale ale trupei, doar ca la etajul trei unde eram noi, s-a auzit un amalgam de ecouri fara nici o legatura cu muzica) ci pentru noi, pentru a invata sa creeze. Atata timp cat lumea mai pune suflet in creatie si frumos... mai avem o sansa.

Pentru ca astazi nu mai sunt concerte, deci ne vom auzi, sunt sigura ca mi se va insenina si jumatatea de neuron din dotare si vom rade si ne vom distra ca de obicei. Pentru ca despre asta e vorba intr-un final: ras, veselie, arta, frumos, culoare, zambete in priviri si raze de soare. Pentru ca handmadeul este toate la un loc impletite cu indemanare. Va asteptam si astazi si maine sa admirati (si sa cumparati, poate) minunile expuse.









Niciun comentariu: